Is mijn verzekeringsaanvraag goed verwerkt?

Controleer uw verzekeringsaanvraag

Zodra u een verzekeringsaanvraag heeft gedaan, ontvangt u een bevestiging per e-mail van de aanvraag. In de bevestigingsmail staan nog eens alle gegevens vermeld, zodat u deze kunt controleren op juistheid. Mocht de aanvraag niet goed verwerkt zijn of u mist gegevens op het overzicht, kunt u dit corrigeren / aanvullen. Ook krijgt u informatie over de premiebetaling.

Geen bevestiging ontvangen?

Heeft u na het indienen van uw verzekeringsaanvraag geen bevestiging per e-mail ontvangen? Dan kan er iets misgegaan zijn met uw aanvraag, maar dat hoeft niet. Wellicht is de bevestigingsmail tussen uw spam-berichten terecht gekomen. Controleer uw spam-berichten en voeg ons e-mail adres toe aan uw veilige lijst met afzenders. Staat de bevestigingsmail ook niet tussen uw spam-berichten? Neem dan contact met ons op, zodat we voor u kunnen controleren of uw verzekeringsaanvraag wel goed is doorgekomen.